Kursus for lærere og pædagoger

Hvordan tilrettelægger man aktiviteter i en institution eller skolehverdag for udsatte børn og unge herunder traumedisponerede og sekundært traumatiserede

Hvordan tilrettelægger man aktiviteter i en institution eller skolehverdag for udsatte børn og unge herunder traumedisponerede og sekundært traumatiserede

Indføring i neurosekventielle forståelse herunder hjernes sekventielle udvikling og opbygning og hvordan man kan omsætte det i praksis.

Program på vej

Underviser:

Jette Thulin er konsulent i Viden og udvikling, Integration og afholder undervisning og kompetenceudvikling af lærer, pædagoger, familiekonsulenter, skolepsykologer mv. Jette er uddannet folkeskolelærer og har mere end 20 års erfaring med at undervise flygtningebørn og samarbejde med deres familier og har endvidere efteruddannelse som narrativ samtalepraktikker, neuroaffektiv supervision, dansk som andet sprog m.m.

For yderligere information kontakt Mette Fenger på mail: mette.fenger@drc.ngo eller mobil: 6029 9573

Praktisk information

Dato:     Kommer snart

Tid:        14.00 - 17.00

Sted:      Integrationsnet, Olof Palmes Alle 35, 8200 Aarhus N

650

Prisen er ekskl moms og inkl materialer og forplejning

Tilmeld dig her

Vi forbeholder os retten til at aflyse, hvis der er for få tilmeldte.